Pages




23/10/10

owHHHH..."DIA' Datang lagi...


owhhh....takmou stress2 k...enjoy jew....
saya xda mood nak 2lis panjang2 sebab masa saya 2 sangat berharga...
saya x mau buang masa merata-rata...nanti dah x buleh kutip balik...
owhh..'TIME' is very2 valuable..nothing can buy it...
MySpace
so enjoy the exam...nakmau stress2 k...
saya x sabar nak abis exam..huahuahua...nak balik kampung windu seh sama mummy,daddy,sis..opkos hard died windu sama 'meon' a.k.a airil...hampir 2 bulan x balik doh..


(shooo sweeettttt)
MySpace

dah nak final exammmmmmmmmmmmmmmmmm.....!!!!saya start exam 25/10/10 untilah 10/11/10....

25/10/10~Ekonomi Pembagunan Antarabangsa (majoring)
30/10/10~Kalkulus utk Ekonomi
1/11/10~Mikroekonomi 2
9/11/10~Ekonomi Pembagunan Sumber Manusia ( majoring)
& the last day...:)
10/11/10~Ekonomi Antarabangsa.....


wish me luck k...erhhh..lupa pulak kepada rakan2 kat UKM saya ucapankan selamat menduduki peperiksaan final yerr...DO THE BESH!!:)
doa2 supaya kita semua dpt jawab dgn baik...
ameen...

p/s:study smart don't study to hard...peace no war!!



                                                   
                                            


0 0 Orang Dok Harap Saya Kurus: