Pages




30/10/10

MENGIDAM BAGI NAK GILA

elloo...& assalamualaikum...(dgn intonasi yg memang lembik semacam)
huhuhuhu....mengapakan aqu jadi seperti ini???sebab dah 1 bulan lebih xdapat makan apa yg aqu idam2kan...
huk3...semua niw disebabkan kebatasan "uwang" a.k.a duit...aduiyai...aqu masih dapat bersabar walau x dapat makan sedap2 mcm yg aqu idamkan2...bersyukur lagi kot sebab setiap hari boleh makan 2 x...hahahh...2 pon berapa kali tepon "sugar mummy" yg selaku perantaraan aqu buat pinjaman kat "BANK AHPAK" ...2 x beb 2 x aqu minx...belum masuk yg dia kasi sebelum2 niw... nasib baik lah "ahpak" niw jenis yg betol2 memahami...apa2 pon thanks hard died 2 "SUGAR MUMMY" & "BANK AHPAK" kerana bnyk menjamin kelangsungan hidup & mati aqu kat UKM niw sampai lah nak abis sem niw...kalau x ala2 org AFRIKA lah yerr aqu..x dpt makan...hak3..(terapi kurus yg amat menjadi niw)....huahuahua..KURUS ker????itu pon 1 masalah lagi...malas lar mau citer pasal kurus2 niw..terasa smpai ke tulang hitam aqu...MySpace


aqu mula2 x kisah ag wey...dapat nafsu makan aqu yg memang tgh mengidam bagi nak rak niw...TAPI tadi memang x leh tahan dah aqu.......OTW g washroom lah punya pasal niw...owhhh..saya dh nak gila... ini disebabkan( ececeh...sekema lah pulak)...
saya hanya dapat tengok & bau dr jauh jew bila housemate sy berdancing dgn awak...huk3....
smbil perut saya berjaming lagu korea dan air liur saya yg hampir meleleh...
saya akan tetap bersabar smpai saya dpt ganyak2 awk lg 1 minggu lebih...jaga  ya awak!!!
!!!!saya bajet turun tangga pelan2 tadi...heheheh..mana tau sy pnye housemate tetiba dpt hidayah baik hati nak panggil saya join dia...walau harapan amat2 lah tipis...0.001%...
MySpace

benda-benda alah ni lah yang akan aqu ganyak2 lagi 2 minggu 2 yer...
(smpai bising2 kat belog niw..hahahahha...)

(pebret aqu niw..bayangkan lah chesse 2..sedap kot)
.
.
.
.
.
.
ini pon
(nampak cam x sedap ja...hahahhaha..ayat motivasi kat diri niw sebnarnya..supaya dpt bertahan)

:
:
:
owhhh dan ini jugak...tapi saya mau yg kakak sy bikin dan itu tomyam seafood food court ct plaza...manyak seadap ooo....



ayo...saya lupa sy on lappy sebab nak study lect.note..sebab isnin niw exam..tapi tetiba jew terupdate blog...ahaks..sengal nyer lah...study2...lupakn benda2 yg x penting lagi skrg niw...jom smbung study balik...
ganbatte kundasai!!!

p/s: WISH ME LUCK ISNIN NIW K...EXAM MIKROEKONOMI...doakan semoga saya dpt jawab dgn tenang ehhh...x lupa kawan2 yg amik exam sekali k....

adios amigos
assalamualikum...
sayonara...
Annyeong-hi gaseyo...

MySpace


0 0 Orang Dok Harap Saya Kurus: