9/10/10

ok...bila cakap pasal pulau...

wooo...entri kali niw tetiba terniat nak tulis bila 3 org dara pingitan duduk dlm 1 bilik...yg mula2 niatnya nak wat assigment n web....tapi biasalah bila dah start sembang niw...lain lah jadinya...kisah bermula apabila....
hahahah..mcm 2lis skrip drama lak...
MySpace


fiyda:next week aqu xda tau...assigment cam nerr ekk???
hana:ko g mana???
fiyda : Pulau sibu..g melancong...jalan2...hahahahah...
dayu:wey jalan ja tau...assgiment cam na???(ala2 mak tiri)
fiyda:2 lah nak buat minggu ni...
hana:wey fiyda..jgn lupa tau beli ole2 tok kitaorg tau...
fiyda: aqu mana ada duit...(ala2 kerek ckit)...kah3...
dayu:ekeleh...x kira beli gak...kalau x2 nak kawan...delete nama ang dr kertas kerja...
hahahahah..(jahat siot)
fiyda:wey nanti jom kita g melancong kat langkawi nak x???sem 1 lah tahun depan...???
hana:ah'ah...best gak..jom2...(dgn nada excited nak mampus)...hahahahahah...
dayu:boleh2..waktu 2 kan purse masih tebal...hahahahah...jahat gila...(duit biasiswa guna kearah x betol...elehh.ckit ja pon)apa salahnya kan...
fiyda:agak2 berapa bajet ekk nak p sana???
dayu: dlm RM 40 gak lah...
hana:apasal mahal sgt..dayu ko kata p sana murah ja kan??
fiyda:hana...ko ingat nak p sana 2 naik apa???feri ka???agak2 ahhh...xkan dr KL nak p Langkawi naik feri???xpernah dek buat org...hahahaha
dayu:2 lah aqu pelikk...kalau naik bas + feri p balik bajet dlm 120 lah...
hana:habis nanti nak tdor mana???
dayu:masjid lah...hahahahah...xder lah mak sedara aqu kan ada kat sana...
fiyda:siap2 nak balik...dh lewat..(dia niw penakot ckit)...hahahahah
nanti apa2 kita bincang lah balik k...ajak Sha dgn Anna sekali..
(terpaksa potong part2 yg x penting)
hahahahah...malaih nak taip panjang2..wat sakit jari ja...buekkk...

MySpace




hahahahah...dialog diatas mungkin ada penambahan ckit...pandai2 aqu tambah ja...hahahahah...
dok ckp2 pasal pulau niw...aqu teringin gak nak keliling pulau2 besh n cantik2 kat dunia ni..xp x semua lah...
ada 2 3 ja...x lupa pulau2 kat Malaysia niw...
kalau org lain pilih nak p negara2 italy,london,rom.,paris..aqu lebih pilih nak lawat pulau2...
sebab aqu rasa lebih dekat dgn PENCIPTA ALAM niw bila aqu tgk laut & langit yg kebiruan...


MySpace


                                                           
                                        1.NEW MECDONIA


suka pulau niw lepas tgk citer BBF
hahahaha...

2.BALI

owhh..bali..aqu pernah ajak kakak aqu p..tapi dia ckp x selamat kat bali...
hahahahah....


3.PULAU PERHENTIAN


4.PULAU SIPADAN
(scuba diving mesti best bangat)


5. PULAU LANGKAWI....
(rancang nak p sem 2 tahun depan)
taktau lah jadi ka x...
ahahahahha...insya'Allah kalau ada rezeki smpai lah kami...
langkawi wait 4 usss!!!!



yang penting x nak miss g tasik dayang bunting...
sebab nak g spa free kat situ...
hahahhaha...
(hana excited giler bab2 niw)


6.PULAU JEJU (KOREA)
owhh...kalau ada rezeki palau niw x nak miss...
(bakal suami sy mesti simpan duit bawak sy g honeymoon kt sini)
wahhh...x dpt bayangkan berhoneymoon di pulau cantik ini...
gitu...hahahahha...gedik benor...study pon x abis lg...
xper kata org future planning...
:)
apa yg penting....
cantik bangat pulau niw...menjadi kebangaan orang2 korea...
kita pon x kurang hebatnya ada pulau2 cantik2 mcm pulau sipadan,langkawi dan perhentian...

MySpace


apa2 pon...apa yg penting kita sbg manusia kene hargai keindahan alam niw...
sesunggunya betapa Agungnya ciptaan Allah S.W.T....
moga kita menjadi manusia lebih bersyukur dgn rahmat kurniaan Allah...
peace no war!!!

P/T:tdor lu...besok nak bangun awal nak menghayati keindahaan Alam niw...
hehhehehe...g jejalan(makan2,karok,window shopping)huhuhu...xder duit(tdi ayah baru ja bank in kan duit)kakak aqu siap mesej mak pesan pandai2 lah bajet duit smpai abis sem.(so apa lagi)x leh arr gedik sgt,......ok..besok...x sabarnya..asyik terperuk jew dlm UKM..jom tdor dulu...yg pentingnya malam niw x kesorang..tdor bertemankan Hana Ismail...hahahahah...
opsss...tdor lain2 asing2 k...sian hana dia tdor bawah...hehehehe...

MySpace


2 0 Orang Dok Harap Saya Kurus:

nurul fiyda berkata...

pointnya dah ade tapi skrip diatas adalah rekaan semata2x.. huh..

onni dayu berkata...

hahahahha...
mana ada lah...ada jgk yg kita sembang semalam apa...
:)

Terdapat ralat dalam alat ini