6/09/10

rehat minda




Juruterbang Bodoh....


pesawat Air Lines sedang mengalami ganguan enjin diudara.
"may day,may day,may day...!!!",terdengar juruterbang siarkan S.O.S melalui radiao....
"Pesanan anda didengar jelas." kata petugas dek menara pengawas,
"harap beritahukan tinggi dan posisi anda segera...!!!"
"ya,baik,"jawab juruterbang itu,"Saya tinggi 1.8cm dan saya duduk di kerusi yang paling depan!"


DErma

ada la sorang laki niw datang ke sebuah rumah untuk meminta derma .Derma utk rumah orang-orang tu.Seorang budak pun membuka pintu....
Budak : derma apa abang??
Lelaki : derma utk rumah orang-orang tua. Adik ada apa-apa utk didermakan???
Budak : nanti jap saya ambilkan atuk saya.
Lelaki : ????


Posmen

Seorang posmen datang menghantar surat...

Posmen : "Assalamualaikum
En Sameon : waalaikumusalam
Posmen : ini umah encik Sameon yer???
En Sameon : "ya saya."
Posmen : "pening kepala saya mencari alamat rumah encik ni"
En. Sameon : "buat apa susah-susah nie!Apasal x pos je?!!
Posmen :"la....


GEAR

Seorang warga tua baru membeli motosikal Honda dan kebetulan ketika pulang dia terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang,lalu ditumpngkan kawanya itu.Dalam perjalanan kawanya merasakan warga tua tersebut hanya menggunakan gear 1 sahaja lalu bertanyakan kawanya itu...

kawan : kenapa kamu hanya pakai gear 1 sahaja??
warga tua : kalau gear 1 rosak ada 2 lagi gear...
kawan : ????

DOKTOR NAIK HERAN!!

Tijah : "tuan doktor adalah doktor terbaik dalam dunia "
DOktor : "sudah semestinya . Terima kasih atas pujian anda,"
Tijah : "kerana doktor, saya telah dapat satu manfaat semalam!,"
Doktor : "tapi seingat saya, puan belum pernah menjadi peakit saya pun lagi,"
Tijah : "memang pun belum lagi doktor."
Doktor : "habis itu."
Tijah : "pesakit doktor yang sakit gigi semalam adalah mak mertua saya. Dan kerana rawatan doktor ibu mertua saya meninggal.


HOSPITAL MENTAL

Seorang Nurse di hospital sakit jiwa nampak seorang pesakit sedang tulis surat.

Nurse : ko tulis surat kat sapa??
Pesakit : Aku tulis kat diri aku sendiri
Nurse : jadi...apa yang ko tulis???
Pesakt : mana aku tahu?besok pagi bila posmen antar, baru lah aku boleh baca....


BERITA BAIK & BURUK

seorang lelaki tua telah pergi ke klinik untuk membuat ujian kesihatan. Setelah doktor peribadi beliau mmbuat pemeriksaan kesihatan secara terperinci, doktor tersebut mula berbicang dengan lelaki tua tersebut...

Doktor : Pakcik saya ada berita yang kurang menyenangkan dan berita gembira utk disampaikan.
Pesakit : Baiklah....beritahu saya berita x baik dulu,
Doktor : Pakcik telah menghadapi Penyakit Kanser kronik. Mungkin pakcik cuma ada masa 2 tahun utk hidup.
Pesakit : Apa!!!....saya cuma ada masa 2 tahun utk hidup!!!!!OK....apa pula berita gembiranya..???
Doktor : Pakcik juga menghidap penyakit Alzheimer. Jadinya pakcik tak akan ingat apa-apa yang telah saya terangkan tadi....


bushan2...layan citer2 cam niw pon best jugak...
hahahahahhahaah...

5/09/10

tahu makna muslimah?????

wanita hari ini ada semangat menjadi muslimah tetapi pada masa yang sama tidak mahu ketinggalan mengikut trend,memakai dan terikut2 gaya feysen terkini agar tidak nampak ketinggalan dan janggal di mata masyarakat...
bagaimanapun hal ini bergantung kpd individu & kita sebenarnya harus tahu makna Muslimah itu sendiri yang membawa maksud wanita Islam yg mengikut batas2 sebenarnya....
sekiranya mereka tahu batasnya,ia tidaklah menjadi masalah dan lebih mudah melahirkan lebih ramai muslimah....
sebagai contohnya, saya perhatikan hari ini hanya 20% pelajar Universiti yg benar2 boleh digelar Muslimah,manak
ala yg lainya boleh dipanggil wanita Islam....
Muslimah yg menepati ciri2 muslimah itu adalah mereka yang memiliki "resistant personality' iaitu jenis yang tidak kisah apa orang lain cakap dan sanggup berhadapan dengan apa sahaja....
ini adalah ciri-ciri Muslimah sejati yang mempunyai kekuatan personaliti drpd didikan keluarga yg kuat pegangan Islamnya...
 lumrah hari ini,semua wanita berlumba-lumba utk jadi cantikdan kelihatan hebat di mata orang lain. hanya10% sahaja yang ingin menjadi Muslimah sejati dengan tidak mengambil kisah keadaan sekeliling ataupun trend terkini kerana yang penting mereka hidup selesa dan selamat drpd segala gejala negatif yang berleluasa....

adakah saya & anda2 tergolong dlm lingkungan Muslimah sejati ???
huhuhu...tepuk dada tanya hati....
semoga kita sama2 memperbaiki setiap kekurangan diri kita...
amin...
MySpace


ulasan,

3/09/10

SEmua daH ready????

Mak------->semua dah ready????
yerlah ready tok persiapan raya....
aritu kol mak dia cakap langsir dah pasang...
tingkap,kipas dah cuci....rumah dah kemas...
nasib baiklah mak aqu niw jenis x suka shopping...
kalau x abislah ayah aqu...hahahha...
raya jew nak tukar langsir baru,sofa baru...hhahahaha....
kelmarin dulu pulak kol mak dia ckp dah buat 5 jenis biskut raya...
mak aqu niw memang x pernah miss buat kuih raya lah....
tiap2 tahun mesti ada 7 8 jenis biskut raya...
MySpace


ayah---->dah kasi duit belanja barang2 raya anak2 dia x???
2 lah soklan first dekat raya utk ayah aqu...heheheheh...
yerlah...kami x kerja lagi..arap ayah jew lah yang kasi duit belanja beli barang2 raya....
tiap2 tahun pulak mesti naik bajet nak beling barang2 raya 2...
terima kasih ayah....
MySpace


kakak2---->tiap2 tahun kitaorg adik beradik pompuan mesti buat baju jenis yg sama...
heheheheh...sehati sejiwa lah kononnya...
tahun niw kebaya kerr???
hahahahhaah...
bils lah nak kurus niw????
berapa pasang tahun niw baju raya???
besok baru nak shopping kasut raya,tudung raya dgn beg raya....
saya dah buat kuih raya utk bawak balik kedah besok...
5 balang...hahahhaha....
MySpace

adik2--->diaorg niw sempoi2 jew...
yg penting ada baju melayu...

hoyeahhhh...
barang2 dah kemas...
besok pagi2 nak betolak balik alor staq dah...
can't wait lohhh...
take care others....
moga perjalanan saya berjalan dgn lancar & smpai dgn selamatnya...
amin....tata...
MySpace
ehhh..raya niw jgk mesti banyak citer best2 kat tv ngn astro kan2...
bila nak raya jew mesti ada iklan raya kat tv...
iklan paling best raya nyer iklan petronas yg niw lah...hahahahhaha....

sekali anak2 dia bawak balik sekor lembu kat mak dia...
hahahahha...
memang anak2 yg baik....



p/s : yg penting besok jgn x bangun dan x bawak tiket bas sudah...
hahahhaha....


balik niw nak main mercun...wewewe....
besh2!!!!
oleh,

LeBaraN Yg dInanti...

selamat Hari MenyaMbut Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir & Batin...
MySpace




Meriah Suasana Hari Raya
by: Ct Nurhaliza..

Riuh rendah sungguh kampung laman

Sapa salam sahut-sahutan

Manis wajar senyum pun terukir

Budak-budak ke hulu hilir

Ziarahi jiran sanak saudara

Lupakan luka sengketa

Luhur jiwa raga jujur bicara

Di hari raya

Anak rantau pulang keriangan

Lembu kerbau menjadi korban

Ayah bonda turut bergembira

Meriahnya hari bahagia

Berpakaian baru aneka gaya

Bertudung manis si dara

Tertawanlah hati muda teruna

Mula bertanya

(Pak Lang Yang Itu Anak Siapa Tu)

c/o

Mana jauh kita dekat-dekatkan

Bertandang mesra bersembang tawa

Terkenang kisah yang lama



Mana dekat kita erat-eratkan

Terlanjur kata terlampau cara

Bermohon..Ampun dipinta..



Bersyukur pada tuhan

bersenda teman taulan

Hulurlah keinsafan

Salinglah bermaafan



Indah Minalaidil Walfaizin

Menyuci lahir dan batin

Bahagia rasa sama rasa

Meriahnya Di Hari Raya



Indah Minalaidil Walfaizin

Menyuci lahir dan batin

Bahagia rasa sama rasa

Meriahnya Di Hari Raya



(Ulang c/o hingga habis)

khas buat kwn2...hana,sha,ana,fiyda,ammar,kz,ja...
dan kwn2 yg lain...
FEP,COURSEMATE(eko.Pembagunan & Sumber Manusia),kolej AMIN,
UKM,KSAH,STAR,Pensyarah2 FEP....

 buat kazen2 saya...
di KL,Johor & kedah...

buat family di kedah....



ikhlas,

Salam LebaraN yg BakaL meNjelaNG...

salam kwn2....
lagi 6 hari Ramadhan bakal melabuhkan tirainya....MySpace
maka Syawal pula menjelang tiba....
semoga Ramadhan yg bakal berlalu ini membawa sedikit sebanyak perubahan dlm idop kita semua...
MySpace
dikesempatan ini saya ingin memohon ampun & maaf jika terkasar perbuatan,terlancang bicara,terkutuk,termakan,termarah....
apa2 jew perbuatan yg dah menyinggung anda semua...

Maaf Zahir & Batin...
dr lubuk hati ini....
bermaaf2an lah kita...
moga hari raya kita lebih indah dan bermakna....
kepada bestie UKM...
Ana Ismail,Sha Shu Shen,Anna Shizuka,Nurul Fiyda....
aqu minx maaf kalau der salah dan silap aqu kat korang k...
moga raya korang meriah dan enjoy k...
MySpace
n kepada kwn2 Kolej Sultan Abd.Hamid...
yana,lily,tiah,pidah,kirah,lan,fizi,coek,afiq,husni,mirul...
raya jemput mai umah aqu...

MySpace
n x lupa kepada kwn2 FEP n kolej amin...
minx maaf kawan2 kalau der salah silap k...
termasuk MT2 KARISMA 10/11
gud luck kwn2....
we can do the best!!!
proved it....
insya'Allah...

kepada kazen2...
cilot,kak long dayah,aten,kak ngah zura,tiah,bina,aina....
jumpa raya nanti...
hehehehehe...
rindu nak kumpul ramai2...

kepada family...
mak,ayah,kak long,kak ngah,abg wan,akim,kory, & airil...
x sabar nak balik raya...
windu semua...

kepada keluarga2 yg lain...
moga raya tahun niw kita semua keluarga dpt berkumpul raya ramai2...

x lupa kepada semua pensyarah FEP...
mentor saya...walau baru 2 x jmpe...
seLamaT HAri RAya AIDiLfiTri...   

jaga diri anda semua...
berhati2 dijalan raya..ingatlah org yg tersayang
(mcm iklan pulak dah)
hahahahahah....
jgn main mercun k....
bunga api n mercun pop2 cukup...
kikikikiki...





















tuLus Ikhlas,

2/09/10

Raya YG rox....

salam....
Ramadhan bakal melabuhkan tirainya....
Kedatangan mu dirai....pemergian mu ditangisi....
MySpace
RAMADHAN hanya berbaki 6 hari sahaja lagi...
10 malam terakhir dalam bulan ramadhan adanya malam Lailatur Qadar.....
marilah kita sama2 mencari lailatur qadar....
Lailatul Qadar itu terjadi pada sepuluh malam terakhir di bulan Ramadhan, sebagaimana sabda Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam,

  تَحَرَّوْا لَيْلَةَ الْقَدْرِ فِى الْعَشْرِ الأَوَاخِرِ مِنْ رَمَضَانَ

               “Carilah lailatul qadar pada sepuluh malam terakhir dari bulan Ramadhan.” (HR. Bukhari)


Tanda2 malam Lailatur Qadar
[1] Udara dan angin sekitar terasa tenang
2] Malaikat menurunkan ketenangan sehingga manusia merasakan ketenangan tersebut dan merasakan kelezatan dalam beribadah, yang tidak didapatkan pada hari-hari yang lain.
      [3] Manusia dapat melihat malam ini dalam mimpinya sebagaimana terjadi pada sebagian sahabat.
              4] Matahari akan terbit pada pagi harinya dalam keadaan jernih, tidak ada sinar



tapi biasalah manusia niw...awal2 ramadhan penuh jew surau & masjid....
bila dah smpai2 10 hari terakhir ramai pulak yg berebut2 nak shopping raya...
jgn ckp org jew kita 2 pon sama jew....huhuhu....
MySpace
berlabuh nya Ramadhan...
yahhh....SYAWAL pula tiba....
ckp pasal raya niw...start hari niw dah ramai budak2 ukm dah balik ekkk...
patutlah semakin lengang UKM niw...
xper2 ari sabtu niw giliran saya pulak meninggalkan ukm...
pasniw ukm niw dijaga oleh kera2 n anjing2 lah yerr....
pencuri pon bermaharajalela lah....hahahahha....
apa2 pon kepada tuan2 rumah yg nak balik beraya 2 pastikanlah rumah anda ditinggalkan dalam keadaan yg baik....kunci betol2 rumah...pakai mangga SOLEX....
heheheheheheh....

nak tayang baju raya boria kami tahun lepas niw....
hahahhahaha.....



                                      
tahun lepas jgk first time airil beraya dgn kami semua....

airil dah nak masuk 2 tahun dah...
cepat sggh masa berlalu yerr....
<3
MySpace




nukilan,

Kenapa ALLAH temukaN kiTa dGn oraNg Yg saLah...

Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.
1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.


2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.


3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.


4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.


5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...


6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.


7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.


8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.


9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.


Wahai sahabat yg kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.


Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..


PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..



~ALLAH knows BESt!~♥MySpace

ikhlas,

ZaKat FItraH..

entri kali niw pasal zakat fitrah...
zakat fitrah niw kene bayar setahun sekali jew tau....
dan hanya pada bulan Ramadhan jew....
jgn x tau pulak zakat niw wajib bagi kaum hawa jgk...
yerlah kadang2 kita niw x amik tahu pon pasal zakat fitrah....
cam aqu niw tahu2 jew ayah yg bayarkan...
utk lebih maklumat pasal zakat fitrah baca lah kat bawah niw k...
MySpace


PENGERTIAN ZAKAT FITRAH
Zakat Fitrah ialah zakat diri yang difardhukan ke atas setiap individu lelaki dan perempuan muslim yang berkemampuan dengan syarat-syarat yang ditetapkan.


SYARAT WAJIB ZAKAT
Orang Islam yang wajib mengeluarkan zakat fitrah untuk diri dan keluarga atau tanggungannya ialah:
  • Individu yang mempunyai lebihan makanan atau hartanya dari keperluan tanggungannya pada malam dan pagi hari raya.
  • Anak yang lahir sebelum matahari jatuh pada akhir bulan Ramadhan dan hidup selepas terbenam matahari.
  • Memeluk Islam sebelum terbenam matahari pada akhir bulan Ramadhan dan berkekalan Islamnya.
  • Seseorang yang meninggal selepas terbenam matahari akhir Ramadhan.
KAEDAH PEMBAYARAN ZAKAT FITRAH

Kaedah pembayaran zakat fitrah yang ditentukan ialah makanan asasi daripada jenis yang mengenyangkan. Perkara ini dijelaskan melalui hadis Rasulullah s.a.w yang diriwayatkan oleh Abu Said al-Khudry bermaksud:


"...Adalah kami para sahabat ketika bersama Rasulullah s.a.w sering mengeluarkan zakat fitrah daripada setiap orang yang kecil dan besar, merdeka atau hamba satu gantang makanan atau satu gantang keju atau satu gantang Syair atau satu gantang tamar atau satu gantang zabib. Demikianlah kami terus berbuat demikian sehingga datang kepada kami oleh Muawiyah Abi Sufian bagi mengerjakan amal ibadat haji atau umrah, kemudian beliau menyampaikan ucapannya di atas mimbar, maka dalam ucapannya kepada orang ramai beliau berkata: Saya berpendapat, bahawa satu mud (cupak) gandum Sham menyamai satu Sha' (gantang) tamar. Setelah itu, masyarakat pun berbuat demikian sedangkan Abu Sufian berkata: aku tetap mengeluarkannya sebagaimana mulanya" - Riwayat Muslim

KADAR FITRAH

Kadar fitrah ialah satu gantang Baghdad bersamaan 2.70 kg beras atau senilai dengannya. Kadar ini berdasarkan ketentuan oleh Pihak Berkuasa Agama Negeri-Negeri.

WAKTU MENGELUARKAN FITRAH
Waktu mengeluarkan zakat fitrah terbahagi kepada 5:

WAKTU WAJIB

Apabila terbenam matahari akhir 30 Ramadhan sehingga terbit matahari esoknya.

WAKTU YANG PALING AFDHAL

Sebelum sembahyang Hari Raya

WAKTU SUNAT

Sepanjang bulan Ramadhan

WAKTU MAKRUH

Selepas sembahyang Hari Raya sehingga terbenam matahari pada satu Syawal

WAKTU HARAM

Selepas terbenam matahari pada satu Syawal; hukumnya berdosa tetapi wajib ditunaikan segera zakat fitrah dan pada waktu itu ia dikira qada. Sekiranya masih dilengahkan, maka akan bertambahlah dosanya.


Kadar Zakat Fitrah 2010 Mengikut Negeri


Jadual di bawah adalah jadual kadar zakat fitrah bagi tahun 2010/1431H untuk semua negeri-negeri di Malaysia. Kadar zakat fitrah bagi setiap negeri dikeluarkan oleh pusat zakat negeri masing-masing yang mana kadar ini ialah satu gantang Baghdad bersamaan 2.70 kg beras atau senilai dengannya.



Negeri     Kadar Zakat Fitrah 2010 (RM)

Perlis                           6.00

Kedah                        7.00

Pulau Pinang               7.00

Perak                         7.00

Selangor                    7.00

Negeri Sembilan        6.50

Melaka                      6.50

Johor                         5.00 / 7.50 *

Pahang                       7.00

Terengganu                5.00 / 7.00 / 8.00*

Kelantan                   7.00

Sarawak                    5.20

Sabah                        6.80

Wilayah Persekutuan  7.00




*Mengikut jenis beras




so,kwn2 jgn lupa yer tunaikan kewajipan anda...


MySpace
Renung2kan & selamat beramal....
MySpace





















tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima....

ikhlas

Bila Hati daH seNang...

salam....
nampaknya hari niw lebih baik dr semalam...
Alahmdulillah....
sebulan lebih niw aqu rasa agak serabut....
kerana tanggungjawab yg dipikul...mcm2 nak kene pikir....
xpalah demi Karisma aqu sanggup...
berkorban balik kampung lewat...walau kelas aqu dah xda....
hahahahha...MySpace
dekat2 ujung2 bulan niw dgn cuti raya nyer memang x cukup masa nak buat semua kerja....
xp dgn semangat...dan tawakal kpd-Nya...semua masalah dpt diselesaikan...
kata putus dr "beliau" sebentar td...dan dia sempat berpesan jgn risau semua ok & confrim...
terasa satu beban diangkat dr bahu niw...MySpaceok sekarang dah boleh pikir pasal nak balik kampung....
yahooooo....sabtu niw saya dh berangkat balik kampung....alor staq wait 4 me!!!!!MySpace
mak,ayah,kakak2,adik2 n my my baby boo...airil...mak njang nak balik dah niw...
kakak sy dah ada peneman dia tok shoppinglah...heheheheheh....MySpace(noora si sadis)....
kepada kawan2 yang dah nak balik kampung 2...pesan kat Pak Cik/abg Bas bawak bas hati2....
kitaorg bukan nak pergi Kubur...kitaorg nak balik kampung!!!heheheheh....
semoga perjalan anda SELamaT SmpaI k...pada yg balik lewat 2...jgn sedey2....walau dgr lagu raya mesti teringat kat mak ayah kat kampung...sabar2,...anda pon akan balik jgk kan2...MySpace
apa2 pon jaga diri masing2 k...semoga anda sentiasa dalam keberkatan-Nya...
Amin....
jom layan lagu raya kat bawah niw...sesuai dgn mood aqu skrg niw...yg x sabar nak balik kampung.....MySpace

Sudirman ( Sudirman )



Balik Kampung



Perjalanan jauh tak ku rasa

Kerna hati ku melonjak sama

Ingin berjumpa sanak saudara

Yang selalu bermain di mata



Nun menghijau gunung ladang dan rimba

Langit nan tinggi bertambah birunya

Deru angin turut sama berlagu

Semuanya bagaikan turut gembira



Balik kampung oh oh...( 3X )

Hati girang

Ho ho... Balik kampung (3X)

Hati girang



Terbayang wajah-wajah yang ku sayang

Satu-satu tersemat di kalbu

Pasti terubat rindu di hati

Menyambut kepulangan ku nanti



( ulang dari mula )

Ikhlas,

Entri Khas....

Salam....
pejam celik...pejam celik....
dah masuk semester ke 3 aqu kat UKM niw...
bnyk pengalam pahit & manis sepanjang aqu hidup berdikari kat sini...
(cam sekma pon ada)....MySpace


entri khas niw aqu tulis khas buat kawan2 baik aqu kat UKM niw...
iaitu x lain dan x bukan...cewah...hahahha
teka2 siapkah mereka????jeng3.....!!!MySpace
mereka2 ialah Hana,Sha n Anna...
mereka lah kwn merangkap kolejmate,fakmate(aqu reka sniri)hahahaha....(dulu roomate)
diaorg2 niw aqu kenai start MMP lagi...
ibarat dah mcm adik beradik kat ukm niw...
makan sepinggan,tidur sebantal,tutor meniru....MySpace
Fiyda pulak walaupon  baru kenal 2 sem...(masa kelas academic com.& akaun)
ang tetap aqu cyunk...MySpace
ang memang baik & peramah suka bantu aqu....
aqu harap persahabatan kita ber-5 kekal hendaknya smpai bila2...
semoga kita berjaya walau kita berbeza majoring...
(hana,fiyda,aqu-Eko.Pembagunan & Sumber Manusia)
(Sha-Ekonometrik & Statistik Gunaan)
(ana-EKo. Industri Antarabangsa)....
MySpaceMySpace


korang semua aqu sayang smpai bila2...
tMySpaceerharu x???hahahahahha....



Sha,Hana & Ana


 

 Fiyda....


 
Terdapat ralat dalam alat ini