Pages




15/01/11

MERDEKA @ TIDAK??

alhamdulillah....terima kasih YA ALLAH...dengan limpah kurnia-Nya...PROGRAM SIMPOSIUM KEUSAHAWANAN INTER-U 2011 KOLEJ AMINUDDIN BAKI berjalan dengan lancar(hahahah..skema pulak sebab bnyk sgt mengedit teks MC kan)...Btw Thanks U kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun x langsung menjayakan program ini...

MySpace
amat memuaskan hati kerana capai target 200 orang..dan penuh 1 auditorium Siswa...
:)

protokol pon berjalan lancar...walau saya memang x pro dgn protokol..atas bantuan dan nasihat MT2 dan juga felo2...semua on lane...


MySpace

tapi petang tadi masa post mortem...sakit perut dan mual melanda diri...
sori kpd semua AJK PERLAKSANA dan FELO2..saya terpasa balik awal...
dan x dpt ambil gmbr terakhir sama2..:(

MySpace
ni gambar mereka2...saya amat jeles okeh..tapi nk buat mcm mana..terpaksa balik atas dasar kesihatan...

kelihatan biru..itulah gaya UKM..hahahhaha...i luve u guy...:)
MySpace
now dah abis tanggungjawab utk SIMPOSIUM...tanggungjawab lain menanti...
:)

MySpace
p/s~jaga kesihatan,..dun skip ur meal okeh kalau sebizi mana anda...kalau x jd macam saya...kesihatan anda mesti dijaga..:)



salam sayang,

0 0 Orang Dok Harap Saya Kurus: