12/11/10

BAD DAY

 Assalamualikum kawan-kawan...(dengan emosi yg x stabil)
huhuhu...mengeluh sangat-sangat....
kelmarin ingat boleh jadi hari paling seronok sebeb dapat balik kampung...
tapi semua 2 bertukar jadi pekara paling sangat2 cilake...(sori kasar ckit)...
sebab perlu rasanya saya rasa sgt2 marah..anda nilai sendiri sama ada saya perlu marah sangat2 atau x...

kejadian 1...
masa naik bas...entah orang mana lah akhlak sangat lah pengotor....
siap buang benda x patut kat kerusi aqu 2...
sabau jew lah...pengotor kot..(kahak) buang2 mcm 2...
aduiayi sedeh betol aqu...
dah larr aqu xda tisu waktu 2...nasib baiklah ada kertas2 resit...aqu kesat guna kertas-kertas 2..
bayangkalan kalau x kesat..boleh muntah hijau aqu dok kat situ..x selesa kot..dah larr nak duduk kat situ sampai 8 jam...ok..dah selesai benda 2..aqu ingat perjalanan ok lah kan...x sangka stuck kat BJ selama sejam lebih sebab semata-mata nak tunggggu 2 org lagi penumpang yg x sampai-sampai lagi untuk pengetahuan korang semua aqu naik bas dari HENTIAN KAJANG yerr..semua 2 sungguh x munasabah betol...sebab nak 2ggu 2orang jew 1 bas stuck kat BJ 1 jam lebih...ok2..xper aqu boleh sabar lagi kan...orang2 bas 2 pandai amik ati kami pasang movie Avatar..suruh kami duduk diam-diam dalam bas...(termakan lah jugak)
ok dah sampai Peneng sekali lagi aqu diuji...bas tetiba jew berhenti tepi jalan ingat ke 10 minit jew..tapi hampir2 30 minit lebih kot...yang x leh tahan..kami kene tukar bas..naik bas lain...memang mendera jiwa aqu lah...dengan beg aqu 3 yang kiri kanan aqu pegang..belum masuk beg roda kat bawah kene angkat masukkan kat bas baru...(bas buruk)..huhuhuhu,...very the sedeh...tapi xper 2 semua dugaan jew...kalau kita sabar ada ganjaranya kan...:)



Kejadian 2...

sesudah keluar jew dari higway...aqu mesej lah kakak aqu...dtg amik aqu kat shahap perdana...
turun jew bas aqu bergegas tarik beg aqu nak cepat2 g kat kakak aqu..sebab kereta x leh park merata2...
ok fine...kakak aqu dh 2ggu...kat hujung situ..aqu memang nampak..aqu jalan g kat kakak aqu...
dia bawak kereta AYAH aqu kot...ok..dia bukakan bonet kerta aqu masukkan lah beg roda aqu...tutup-tutup jew bonet kereta "BOMMMM" someone pnyer bontot kereta langgar tepi kereta bapak aqu...siot...BENGANG giler aqu...korang bayangkanlah...KERETA BAPAK aqu kot...aqu tetiba dengan perasaan yang betul2 DAMM waktu 2 jerkah pompuan C*** 2..siot arrr u tau niw kereta bapak saya pnyer lah..mata u letak kat mana???masa undur kereta x reti tengok kiri kanan depan belakang dulu kerr???
korang bayangkan lah agak2 berapa nak repair kekemekan kereta 2???kalau kereta buatan malaysia aqu boleh terima ag xder lah mahal sangat nak keluarkan duit repair...tapi 2 kereta mercs lah T__T...sian bapak aqu...mau2 1000 kot nak baik kekemekan 2...walau impak langgar 2 x lah teruk sgt2 tapi jenis kereta memahalkan repair...yang bengang sgt2..pompuan 2 suruh bapak aqu kelim insurans tanpa nak bagi seposen pon ganti rugi...very the rude pompuan 2...ayoyoyo...
ok xper...bapak aqu xder lah marah2 atau salah-salahkan kami...(aqu marah-marah pompuan 2 sebab nak tunjuk aqu niw akhlak buruk ker hape..tapi korang bayangkan hot kot..korang baru sampai jauh-jauh tetiba benda jadi mcm 2 pulak...)


P/S:kepada org melayu yang mulut macam longkang tepi jalan yg busuk 2...jagalah sikit sopan santun yerr..kalau kene kat batang idung sniri baru anda tau apa perasaan nyer yerrr...anda x payah nak buruk-burukan BANGSA sendiri...inilah sebab orang Melayu x berapa nak maju..menteliti org2 dia yg suka jatuhkan org lain..dan lebih suka tengok dr jauh org melayu lain jatuh...nilah beza org melayu dgn org jepun...TAPI aqu tau bukan semua org Melayu mcm 2...sebahgian sahaja ja yang rosakkan susu sebelanga...RENUNGKAN2 & SELAMAT BERAMAL...( ^ ^)

Wasalam...

0 0 Orang Dok Harap Saya Kurus:

Terdapat ralat dalam alat ini