Pages




10/11/10

~TAMMAT~

kawan2 saya dah habis exam....!!!
MySpace
perlu kerr saya rasa hepi????ok lah hepi dan lega larr juga tanggungjawab 2 semua dh selesaikan...
TAPI walaupun  saya dah abis exam saya rasa mcm x puas hati lah....
rasa mcm nak ulang balik jew semua exam yang dh selesai 2...huk3...bnyk yg saya x yakin dengan apa yg sy jawab...xper lah semua dah selesaikan...apa pon tunggu jew lah RESULT nyer nanti ya...sama ada segempak dengan apa yg saya usahakan...hahahhaha....
MySpace





tinggal jam-jam terakhir kat ukm niw rasa cam sedeh pon ada..gembira ada...berat hati ada...nyampah ada..
semuanya lah ada...kah3....
dah muak dah duduk kat UKM niw...hahahhaha....
x sabar rasanya nak balik kampung besok...pagi2 dah bertolak...awal bertolak awalah sampai...
tapi jgn bas 2 wat hal sudahlah yerr...
kawan-kawan yang nak berolak balik besok hati-hati ya...
jaga diri masing-masing2 sepanjang cuti sem niw...


P/S: kepada rakan-rakan baik ku...HANA ISMAIL,SHA SHU SHEN,ANNA SHIZUKA,FIYDA,AMMAR,JA,KZ dan yang lain2...will miss korang...
take care n jumpa lagi SEM 2 sesi 2011/2012...kenang daku dalam doamu...ececeh2...hahahhahaha...
MySpace







sebelum tamatkan entri nie meh layan lagu niw...suka bangat lagu niw...
Lewat semesta by randy pangalila...
tapi kan nape video klip dia mcm x paham jew...konpius sebentar disitu...





oklah...nak sambung kemas2 beg niw...enjoy cuti sem yerr kawan2...






0 0 Orang Dok Harap Saya Kurus: